Jag vill...

...prata lite eller nej det blir fel. Jag vill tipsa lite om några bloggar jag läser som jag tycker att ni också kan kika in hos och lämna något spår. :)
 
 Sneaky Dragons bloggare, ALLTID värda att kolla in dagligen hos! 
1. Haley Rainstorm
2. Courtney Silverhill
3. Emma Shortroad
4. Evangeline Silverbell
5. Chiara Seabrooke




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emelie Silverhaven

Hahah har en kul sak att berätta om dina medlemmar, vi ses i spelet idag så ska jag berätta :D

Svar: Hehe okej :p
silverknight.blogg.se

2013-10-24 00:57:48
URL: http://silverhaven.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback