Kvällen (:

Jag har kommit fram till, efter redan två event med fina Dancer att jag gillar honom mer och mer. :) 
 
 
 
 
 
 
Med tanke på mitt "nät/tv" problem så berättade jag för mina kära medlemmar att jag missar onsdagens event pga mina problem, och när jag hade snackat färdigt så började alla gå mot mig och så fick jag mig en kram redan då :')
Liksom gulliga gulingar! ♥ 


Kommer allt att missa er och kommer slo sönder min sambo när hans ska ta tvn. :/




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback