Kvällens event

Orkar jag inte skriva om och såg att en av mina underbara medlemmar nämligen Evangeline hade skrivit om det. Snor hennes text så hemsk är jag xD
 
"Vi skulle vara på Dark Cores plattform och lösa några uppdrag... 
Det enda vi visste var att Eve (vår klubbledare, ni vet?) hade gömt sej någonstans på plattformen, 
och att vi skulle hitta henne + lösa några uppgifter, med hjälp av ytterligare en mystisk figur.. 

Vi blev indelade i två lag. 
Och jag glömde helt bort att fota, för det blev så spännande! :o 
Miljön och bakgrundsmusiken på plattformen gör verkligen sitt till stämningen.... "
 
Läs mer om hennes upplevelse här
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

Tråkigt att jag missade det! :o
fastnade framför Tven :$

Svar: Kommer kanske ett liknande event framöver ^^
silverknight.blogg.se

2013-10-18 10:13:41
URL: http://emmashortroad.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback