Moonie (:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har Eve köpt en ny häst kanske ni tänker nu?
 
Vem är denna skönheten ni har just sett bilder på?
Och jag ska tysta era tankar och säga nej, jag har inte köpt ny häst, utan detta är Corran´s ena häst Moonie som hon håller på att levla. 
Jag ville vara snäll mot lilla söta underbara Corran idag då hon ligger sjuk irl så jag hjälpte henne med bro bygget och tänkte ta både fisket,sprickorna och några tävlingar åt henne men jag fick besök av köra fatal error 2 gånger under denna korta stund jag var inne på hennes konto. 
Måste ju säga att Moonie är en speciell häst att rida, hon testar en fruktansvärt mycket.
Stannar utan anledning, vägrar att hoppa och ibland hoppar alldeles för tok för tidigt.
Men otroligt fin är hon iaf, det måste ni hålla med mig om?  




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Courtney Silverhill

Åh min fina skruttis! Visst är hon knäpp ibland? haha.. Mådde genast lite bättre, tack <3

Svar: Hon är level 14 nu också ^^
silverknight.blogg.se

2013-10-18 20:21:28
URL: http://starstablesverige.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback