Några bilder...

...från uppdragen som kom med uppdateringen.
Sätter dock in denna finaskylt så dem som inte har gjort uppdragen än kan scrolla ner en bit.
 
 
 
 
 
 
Det var så mycket nytt och skoj så att fota under det glömde jag av + jag var lite stressad av saker och ting runt omkring mig.
 
 
 
 
 
 
 
Att "spela" pacman i källaren på slottet är helt fricking awesome! Hoppas att detta inte försvinner, då jag verkligen älskar detta. Visst dem kan plocka bort pupmorna och sätta dit 1 JS eller något annat spännande :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
Att fånga och jaga spöken var skoj fram tills tio minuter jagandes efter en. Sen var det inte skoj längre.
Har hittat och tagit 21 spöken, hoppas verkligen inte det är mer.
 
Och hittade Grå Porten när jag brummade runt :o
Den kommer väl försvinna till nästa uppdatering men just nu i skrivande stund kan jag iaf säga att jag har INGA mer platser att hitta :3
 
Pumpan är riktigt vacker där också. Vill plocka med den hem.
Den kan få bo i mitt hemstall :'D




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback