Oj oj oj...

Allstå jag vet inte vad jag ska säga för att ens beskriva en liten del av Skördebygden... 
Så j*vla vackert, överallt in i minsta lilla detalj. Utforskade lite snabb innan sambon kommer hem ( jag offrade hela 4 timmar på min egna sovtid för att utforska, kommer dock lägga mig efter detta inlägget ) 
 
Men ja gud. Hittade GME som stog och försökte varna folket från att rida till en viss punkt ( red man förbi så blev man utloggad då det saknades en spel fil, se bilden nedan. )
 
Jag stog och berömde GME och självklart alla som har jobbat med nya området och sa att det var så sjukt fint och att dem har tänk på allt och gjort ett sånt fantastiskt bra jobb. :3
 
Men iaf, kommer att utforska mer och mer för varje dag som går, btw har hittat redan 1 av dem 5 nya stjärnorna :D Kommer att leta och lägga upp info om dem när alla är hittade. 
Köpte mig två nya benlindor och två nya tjocktröjor på första rundan över. 
Denna grönsvarta är så snygg! 
 
Lägger upp senare i veckan mer info och även vad jag handlar och tanker och tycker om allt inom Skördebygden. 
(Nu ska jag sova i 2 timmar :3 <3 )
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback