Snygging på fyra ben

Brummade runt med Amandas nyaste tillskott i förmiddags och Ja, det är hennes fel att Dragonfighter kom till mig. Men ett väldigt bra fel :D 
Liksom kolla in hennes snygga häst :o
 
 
 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Rose Skystar

åhh... vill så gärna ha den eller den bruna har bara prov ridit den bruna... tror du jag kan prov rida din? jag kan mejla dig på sso och prata med dig.

Svar: Den gråa är inte min häst. ^^
silverknight.blogg.se

2013-10-10 20:22:48


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback