Tankar

Nemo kom över, jag letade upp henne och joinade henne.
Så nu står vi här och pratar om Södra Jorvik :') 
(bild snodd från Nemo. ↓) 
 

Så jävla spännande och jag önskar och hoppas att dem släpper uppdrag nästa vecka så man får bygga ihop bron. Måste vara något sånt då dem ändrade träden uppe vid fg banorna men förra veckan kom dem normala tillbaka, inte kollat än idag dock men ändå.  
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Britney Moonwood

Jätte bra blogg! Länkbyte? ^^

Svar: Visst :)
silverknight.blogg.se

2013-10-03 14:12:28
URL: http://moonwood.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback