Update - Figge

Pga uppdateringen och att vi har lite problem här hemma med nätet/tvn så kommer Figge´s levling vara på paus ett tag framöver. Ser ut som vi kör igång igen efter helgen. Blir nog bäst så med tanke på jag vill verkligen utforska Skördebygden och slippa tänka på att levla häst också. 
Vi kommer antagligen få hem ny router på fredag och kanske blir hämtad på lördag då sambon kan bara hämta ut den och han drar till Tyskland i morgon förmiddag. 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback