Update + smygtitt

Har suttit och gjort mig en sprickkarta som jag personligen kommer att använda än mitt egna text dokument och delar då med mig den här också. 
Igentligen så ska det inte vara oranget men la in koden först i min test vinterdesgin och kopierade bara koden. 
Så därför ser det lite wierd ut. 
Hoppas att den och dem andra "viktiga" sakerna kan komma till användning för er :) 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback