30 Oktober

 
 
 
 
Några bilder från idag.
Stog och funderade över området i Gåd, när det skulle öppna och ens om det kommer att öppna. 
Som jag ser det just nu så önskar jag faktsikt att det området öppnar före Södra Jorvik. 
Man kan nog få en del häftiga bilder där uppe iaf, då jag personligen tycker bilder med utsikt är sjukt snyggt! 
 
Hittade även några snyggingar när jag skulle hämta fiskuppdraget i Ml. ;) 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback