Gårdagens aktivitet

Klassiska fotot innan eventstart
 
Ett snyggt foto på alla som var med. 
 
Efter en lyckad lektion där Courtney tog över efter halva ungefär så samlades vi i mitten av vår volt vi arbetade på för att kramas lite
 
Courtney och jag blev blåa efter ett lyckat event, Hon fastnade även i röret på bilden lite senare efter detta kortet togs. + vi hade en dusch tävling irl. Jag vann och luktade godast! 
 
Avlsutade kvällen med en picknik som Emma bestämde då hon hade bakat kakor och bullar innan lektionen. 
Redig flicka det dära ! :D 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

Hihi, jo jag är tydligen bra att ha i köket! xD

2013-09-07 13:26:52
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Courtney Silverhill

Haha alltså åh love you all <3 :)

2013-09-08 09:12:21
URL: http://starstablesverige.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback