Lektion i Moorland

På tisdag kvällen var det dags för lektion för Courtney. Gud vad jag älskar dessa lektioner :'D 
Sadlade iordning Flame, då vi inte riktigt kopplar varandra ute i tävlings spåret.
Hon har en förmåga att dra och slita sig väldigt mycket, lyssnar inte riktigt ordentliget på mig och ibland blir det kaos helt enkelt.
Så tänkte att hon skulle få arbeta i ett lugnare tempo och samtidigt få bekanta sig med dem andra i klubbens hästar. 
 
 
 
 
 
Hon var extrem jobbig i början. Jag fick kämpa och hon testade mig och hoppades på att slippa undan, men tuff som jag är så skulle inte detta ske. Vi krånglade oss över det och i slutet var hon riktigt fin. Mjuk och följde minsta lilla rörelse jag gjorde. 
Ska allt kolla med Courtney om jag kan haffa till mig en privat lektion och få öva mer.
Då jag vet att mitt fina guldsto kan och kommer bli en fin häst framöver :D 
 
En lyckad lektion fick ett mysigt slut med en gul och svettig kram :D
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback