Posteli post

Efter sso´s server flytt har deras tidsrytm blivit lite galen.
Då jag kunde tävla som en tok efter klockan 00 men ändå hade kvar dem idag när jag loggade. Samt fick massa dagens bästa och förväntade mig att dem inte skulle finnas kvar alla samt att jag skulle få dem när jag loggade in i morses men nej då.
Inga alls.
Första tanken var då att någon hade slått dem och kollade i topplistorna på dem banorna jag kom ihåg.
visade sig då att jag fortfarande hade kvar första platsen.
 Men efter ha blivit utkastad och fått fatal error så struntade jag i sso några timmar och när jag sen kom in igen strax efter 18 tiden så hade jag post.
väldigt intressant, i know. Kollade och hittade då detta :
 
Så jag har kommit fram till att tiden på sso är inte den samma som våra klockor xD
+ jag blev 700 JS rikare sådär ;D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback