Uppdatering

Det går sakta men säkert framåt ang min vinterdesign. 
Jobbat på den ett tag nu så gillar den inte längre. :/ 
Små pillat då och då och ja, får se när jag släpper den här. Tills dess får ni kolla på den gröna (; 

Har 7 inlägg som ska skrivas och fixas bilder till. Vilket jag har till alla men bara orken och tiden att fixa det. 
Men det kommer. :) 
 
Har även 15 personer till att intervjua som iaf står på min lista. Får bli bättre på att jaga dem. 

Nu ska jag lägga mig och redigera iordning mer bilder till dem grejerna jag ska köpa... 
Hörs. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback