Urrrgh..

Klockan är nu typ 22.00 och hur mycket har lilla Eve fått spela idag?
Jo, det ska jag nu berätta för er.
Max 20 minuter.... :/
Känns inte så bra men sso teamet flyttade över saker och ja, det kan leda till problem. 
Om dem nu öppnar servern snart så kommer jag stänga mina sprickor och försöka fiska och sen får jag nöja mig...

Slänger med en bild jag pillat med under dagen, gillar den inte men va fean, bloggen blir så tom utan bilder.
Frontliner Ft. John Harris - Halos ♥




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback