Ang 23 April och andra saker.

Hade vart så jävla kul om det kom en mega stor uppdatering med både nya uppdrag och ny del att utforska. 
MEN
Jag tror att dem bara kommer ge oss info om något som kommer att hända. 
Yes, så tråkig är jag.
 Visst jag hade blivit som sagt blivit fruktansvärt glad om det kom.
Dock har jag rätt stora och höga förväntningar som jag hoppas kommer gå i uppfyllelse om det nu kommer huvudstoryuppdrag den 23 April.
 
 
Något jag stör mig på är solens cirkel.
Jag stör mig lite på att jag är beundrad överallt förutom just med solens cirkel. Måste vara någon slags tvångssyndrom jag har att jag måste göra så jag blir beundrad även om jag inte vill göra det. 
Nästan samma med att levla hästarna, Jag måste få upp dem till level 15. Jag klarar inte av att ha en olevlad häst. Får nästan lite småpanik. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback