Bloggen har blivit lidande

Och sånt som händer. 
Men har ingen häst att levla, inga dagliga att göra eller ryktes dagliga så vad gör jag igentligen?
Jo jag spelar minecraft, kollar på serier, myser med katterna (tror dem hatar mig nu efter allt kramade och klappande) dör i solen, bland annat.
Ända gångerna jag är inne på sso är när det har något med klubben att göra. Planering eller event. Thats it. 
 
Tänkte iaf dela med mig av bilder från mc. 
 
Spelar du Mc? :D




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Flowerstorm ♥

Ko-barnet(owo) var ju bar för söt xD

2014-04-30 07:34:23
molly

tre ord du är bäst

2014-04-30 09:44:25
Lea

Yupp spelar mc,bara har för tjock brandvägg för att spela online :3

2014-04-30 18:20:50


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback