Blööb blööbb

Inläggen på bloggen är väldigt enformiga just nu. Ber om ursäkt för det men jag har faktiskt inget att blogga om, eller igentligen har jag det. Har fått in några tips och så men jag orkar inte sätta mig med det.
 
Gör inget speciellt på sso heller. Levlar senaste hästen, som jag fortfarande inte visat bild på. Aja, ni har säkert sett mig på sso när jag levlat men det är faktiskt en av dem frisiska hästarna, den gråa för att vara exakt.
Dock är den snart färdiglevlad. 
 
Så bloggen kommer att fyllas med shopping och autograf inlägg ett tag framöver. 
 
Hoppas insperationen för mer spännande inlägg kommer snart. :3
Puss!
 
Edit, hittade en bild på hästskrället




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Courtney Silverhill

jag tror det kommer bli bättre nu med huvuduppdragen! För jag har verkligen noll fantasi på inlägg jag med just nu. Sen kommer vi ju börja skriva om våra awesome häst projekt på minecraft också HIHI <3

2014-04-22 09:44:42
URL: http://starstablesverige.blogg.se/
Wirre Weris Drake

När dom nya uppdragen kommer så får du säkert lite inspiration :D

2014-04-22 11:22:16
URL: http://dragonforce.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback