" Dina Favorit Bloggare "

Vill du önska ett speciellt ämne eller grej jag ska skriva om? Klicka då --> HÄR
Detta önskade Ebba Flowerstorm.
Dina favorit bloggare "
Oh gud så svårt detta kommer att bli. 
Asså jag har ju självklart dem från klubben ( ni hittar deras bloggar i menyn till vänster )
Men sen har jag ju faktiskt några favoriter, eller dem sticker ut lite mer än dem andra bloggarna jag läser.
 
Vi börjar med
Juliette Stardawn
Herregud, vart ska jag börja. 
Hennes redigeringar *-* 
Hennes sätt på att skriva sina inlägg
Hon är en underbar kvinna  
Hon får mig att skratta, ibland skrattar jag så att jag gråter irl. 
Hon är alltid så glad, aldrig sett en sur/ledsen min från hennes sida så jag tror inte den finns. 
Vill ni veta en hemlighet?
Jag hoppas en vacker dag att få träffa henne. :3
 
Vi kör raskt vidare med
Ytterligare en riktigt duktig kvinna!
Hennes sätt att skriva inlägg 
Hennes sätt på att redigera
Hennes sätt på att fixa outfits
Hon är duktig och hon är en fin människa :) 
Även Amanda jag måste tacka för att ha hittat båda Annie och Kim :3 
 
Nästa person som kommer att nämnas är
Jag fick äran att intervjuva Esmeralda ( ni kan läsa den här
Men inte därför jag har valt att nämna henne utan
Hon skriver fruktansvärt bra inlägg
Hon startade upp StarStableOnline Wiki´n (som jag besöker nästan dagligen) 
Hon har även en grymt bra webbkurs där hon förklarar jättebra och är lätt att förstå. Även läst att hon ska fixa en Photoshopkurs. Hon kämpar på varje dag med både sin blogg och SSOWiki´n. Hon är en riktigt redig kvinna. :D 
 
Detta är vad jag tycker och tänker. Läser massor med olika ssobloggar (runt 30st)och känner att alla är bra men dessa sticker ut lite mer i just mina ögon. 

Det var allt för denna gången. 
På återseende! :D
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Juliette Stardawn

Åh gullet! Jag kan bara säga desamma om dig, din personlighet och hur magen nästan viker sig när vi pratar, jag hoppas jag en fin dag får träffa dig och skratta lika mycket som jag gör i spelet. Oj vad jag gillar dig evvson <3

Svar: <3
silverknight.blogg.se

2014-04-12 15:25:56
URL: http://jstardawn.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback