. . .

Med tanke på att jag är admin på klubbens hemsida så är det jag som får allt som skickas in därifrån. Och ibland är det någon som tycker det är jättekul och skickar in dessa formulär.
 
 
 
Jag blir faktiskt arg. Det är inte det minsta roligt när dessa trillar in i min mail, så ger er!
Det är inte det minsta roligt.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Arvella Queencamp

Kan du inte se deras ipadress och typ blocka de? :/

Svar: Jo, det gör jag ^^
silverknight.blogg.se

2014-04-06 17:07:39
URL: http://arvella.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback