Lucia

Satt innan och kollade igenom min mapp "Sneaky Dragons" och hittade väldigt gamla bilder och även några bilder från vårt fina Lucia tåg. 
Kommer ihåg den dagen så väl. Jag hade planerna på att vara en tomte och någon annan skulle vara lucian, men när jag kom på plats så hade dem redan bestämt att jag skulle vara lucia så det var bara till att ringa hem och hämta lucia kronan och kläderna :)
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback