Onsdag är här nu igen :3

Sen förra veckan så har dagarna bara flugit förbi men nu är vi här igen. 
Jag vill ha / önskar:
  • Huvudstory uppdrag
  • Påskuppdrag (Då det kom massa kaniner förra veckan och igår kunde man ändra pälsen på startis :3 )
  • Ta bort kameravinkelbuggen. - Sitter man på arab/ponny/frieser/andalusier är det normalt, men just starthäst modellen har det blivit lite galet på då kameran ändrar sig själv när man står still, fett jobbigt när man håller på att kika igenom sin gaderob efter en fin outfit och vinklen ändras så du knappt ser något längre. :/ 
  • Mer kameravinklar till alla affärer och även att man försvinner/blir iggad av alla. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback