Sneaky Dragons - Vecka 16

Påskvääääcka :3 
Wooop wooop massa sötheter, hoppas ni har haft en bra vecka, det har iaf vi i Sneaky Dragon´s haft 

Måndag 14 April
Kom alla mina små kycklingar
Lättaste eventet ever. En grå och klubbklädslen med sig.
Vi lekte runt Ferdinands Marknad och ja, det var lite krånglig men vi lyckades. 

'' Gick ut på att de flesta skulle vara kycklingar, en av oss var hönsmamman som ropade på sina kycklingar från andra sidan arenan men i mitten av arenan stod vargen och väntade på att få smaska på kycklingar!"
- Kopierat från Haledale
 
Tisdag 15 April
Äggjakt! 
Vilket gick fruktansvärt snabbt men tog ändå 55 minuter :o 
"Bakom bibblan får de första ledtråden som leder till en ny ledtråd, som leder till en annan ledtråd. den tredje ledtråden leder till gömstället där ägget är gömt och först på plats att bjuda in ägg personen i grupp vinner de sc som ägget är värt. " - Kopierat från min kära vän Contry :3 
Var så inne i eventet så fotade bara två bilder, haha fy skäms!
 
Onsdag 16 April
Meeting on hemlig location!
 
Torsdag 17 April
 Utställning, inviduell Frågesport och påskparad
Vi började med en klasskisk utsällning där man skulle klä sig i sin bästa påskoutfit
Nedan ser ni alla deltangade
 
 
Fredag 18 April
Påskdisco




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback