Tatatatat

Men som vissa redan lista ut så är det första april, och mitt tidigare inlägg är alltså är en lögn. 
Jag ska inte sluta spela. 
Så jag hoppas inte jag skrämde er för mycke, lite kul var det allt :D 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Flowerstorm ♥

Åhh Sture! Nu ligger du illa till!

2014-04-01 19:45:38
Ebba Flowerstorm ♥

Om ni vill se något RIKTIGT pinsamt jag gjorde till eve kolla in Flowerstorm.blogg.se .-.

2014-04-01 19:50:18
URL: http://flowerstorm.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback