Två autos från i fredags :3

Under vår fanträff vi hade med Jorvik vampyrerna så togs det oändligt mycket med autografer. 
Vi försökte få dem att bilda en kö och det funkade bra i några sekunder. Dem flesta stog faktsikt i fin kö men dem som inte var med från start missade att det var kö och trängde sig dessvärre före. Men inte alltid lätt och jag hoppas att ni alla fick en bild med oss. 
 
Om inte så får ni höra av er till mig så ska jag se vad jag kan lösa. 
Såg att Nemo hade slängt upp två stycken änsålänge så kidnappade dem och taadaa! :D 
 
Saga Diamondstar och Violet Flowerforce
 
 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback