Designen

Litet färgbyte har nu hänt här inne. :)
Har du det fortfarande blått? Uppdatera webbläsaren så kommer det att stämma sen (:
Före, även kallat den sommar liknande designen
 
Efter, orange/höst liknande designen :)
 
Jag vet att håret på bilderna inte stämmer man jag orkar inte sitta med en ny header och jag kommer säkert byta tillbaka till det svarta nångång framöver!
 
Ser du något som inte stämmer? Hör gärna av dig då och vad tycker ni om detta? ^^




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Vanessa

Sture varför kan man inte gå in på Brigittas server? :(

Svar: För att hans server ligger nere? Allt står på deras blogg.
silverknight.blogg.se

2014-08-29 15:44:31
Nicole Sweetroad

Snyggt det blev :D

Svar: Tackar :D
silverknight.blogg.se

2014-08-29 16:13:20
Malin Bunnylee

Jättefint :)

Svar: Tackar :)
silverknight.blogg.se

2014-08-29 18:08:27
URL: http://nattstad.se/bunnylee
Wirre Weris Drake

Blev tjusigt :D

Svar: Tackar :D
silverknight.blogg.se

2014-08-30 11:56:46
URL: http://dragonforce.blogg.se
Ebba Highland

Det här blev ju skitsnyggt och nu finns det en tillbaka till startsidan "knapp" det här blev jättebra <3 puss för första gången så var stolt nu xd hihi ♥♥

2014-09-02 22:17:00
URL: http://ebbahighland.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback