Flyttat

Yes, flyttade Dh-projektet till multiplayer servern. 
Och på bara 4 timmar har jag nästan byggt i kapp :)
 
Tänk vad lite magi kan göra :')
 
Det ni ser på bilden ovan är Davidhallen (som den så fint heter under Dreamhack) Detta är även den största hallen som fylls med bord. Har några bordsrader kvar att bygga, scenen och sen alla olika butiker/matställen och supportbåset :3 
 
 
 
 
Detta och dem inläggen före detta med minecraft är tidsinställda! 
Kim har stängt ner servern tillsvidare! 
Här kan du läsa om varför han har bestämt sig för att stänga den ---> HÄR!




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback