Hajen!

När jag var fortfarande var Star Rider på mitt server 2 konto så passade jag på att göra uppdrag och detta uppdraget saknade jag haha :D 
 

Nu är jag inte starrider längre och det är lite surt. :/ 
Men jag sa iaf under Berit´s livestream att jag skulle komma in varje dag och säga Hej iaf. 
Har lyckats änså länge haha :D 

Kommer väl komma den dagen då jag glömmer av det och då får ni, ni som spelar på server 2 påminna mig! 
Jag älskar ju att hänga och snacka med mina Sturisar :'D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
sofie sweethill

jag är din sturis :D

Svar: Yaaay :D
silverknight.blogg.se

2014-08-10 15:46:27
Ebba Highland

Ja det uppdraget är fett kul!!! Asså varje dag jag tror inte det går så länge till!! Hihi kram jag är en sturis på server 1 :) ♥♥

Svar: Yaaay :D
silverknight.blogg.se

2014-08-10 18:12:48
URL: http://ebbahighland.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback