Kuroko DONE!

Idag var min sista levlingsdag på lille skitpåwnien, Äntligen klar säger jag bara haha.
Dem första levlarna gick kanoners att levla då det faktiskt var kul att brumma runt på ponny men nu i slutet nej nej nej. 
Inte levla eller rida ponny på ett tag. 
Delar med mig av lite bilder från dem senaste gångerna vi var ute och levlade. 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback