Nya coola kläder och ett borttappat paket

Hejsan!
Riktigt snygga ridkläder och ett borttappat paket är nytt i denna veckas uppdatering!

Nya Ridkläder:
- Ett lass med nya ursnygga ridkläder har kommit till Firgroves klädshop och till Moorlands klädshop. Rid dit och kolla in dem!
 Ursnygga ridkläder!

Ett borttappat paket:
- Ett paket har ramlat av varulastbilen någonstans mellan Moorland och Fort Pinta. Rid och leta längs med vägen och se om du kan hitta det! Om du lyckas och leverera det till rätt person så kommer du säkerligen bli belönad...

Hästmarknad:
- Nu har Eddie och Ferdinand anlänt till Fort Pinta och påbörjat byggningen av hästmarknaden. De förutspår att de kommer öppna upp marknaden där nästa vecka!

Tjuvkik:
- Nästa vecka kommer en mycket speciell häst att anlända på Jorvik, Nordsvensken! Denna urstarka häst är en riktig skönhet eller hur?
 
Den här skönheten kommer nästa vecka!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
Asså pållen ser lovande ut, hoppas den är fin i spelet för då kanske det kommer en med mig hem :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback