Silverknight

Köpte mig en påwnie på server 2 som jag faktiskt ska köpa till Evelina :D 
Asså hur söt är den inte?!? *.*
 
Dock kommer den inte heta Silverknight hos Evelina haha




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Wirre Weris Drake

Vad heter du på server 2? :)

Svar: Johanna Dragonborn :D
silverknight.blogg.se

2014-08-03 11:56:41
URL: http://dragonforce.blogg.se
Vanessa

Naaaw så söt <3

Svar: Fett söt *.*
silverknight.blogg.se

2014-08-04 11:49:41
Freja Friendfoot

Hej :D

Mitt konto är på server 2 kan vi bli vänner där? :D
Skulle vara jättekul ;)

/Freja

Svar: Häj! :D Har nog fått full vänlista sen jag sa att jag var jag så att säga haha men du kan ju alltid testa att lägga till så märker vi om den är full samt om jag är inne ^^
silverknight.blogg.se

2014-08-07 20:43:26


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback