Svar på kommentarer

Namnen är utblurrade då jag vet inte om personerna vill att dem ska visas här men iaf, jag måste ju vara sämsta personen ever. Upptäcker nu först kommentarerna på MINA videoklipp. 
Jag ber som hemskt mycket om ursäkt! 
Hade iaf fått två frågor som jag tänkte svara på, ni kanske redan fått svar, vad vet jag. 
Första kommentaren´s svar :
Genom att vinkla kameran åt sida och trycka då på A eller D eller vänster/högerpiltangen. Samtidigt som du håller kvar kameravinklen så går man. :) 
 
Andra kommentaren´s svar : 
Kepsen kommer från Valedale, byxorna från Jarlaheim och skorna kommer från Silvergladebyn. :)
 
 
Jag måste bli bättre på att hålla koll där så jag får svara på era frågor!




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback