Ehehehe

Eeeehehehe
Detta tyckte jag var lite kul
Jag diggar Headhunterz som fan och att sitta och titta/lyssna på hans set från Qlimax 2014 och se sso reklam var bara lite skoj haha :D
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Danielle Mistlake

SKÄMTAR DU??

ÄR JAG INTE ENSAM?!?

NU ÄLSKAR JAG DIG MER ÄN NÅGONSIN!

Vilka är dina favoritlåtar av honom? - Själv gillar jag Dragonborn så sjukt mkt ofc men egentligen är alla Heady's låtar bra! The mf point of perfection också *.*

Jag gillar dig väldigt mkt just nu!

Hoppas också att vi menar samma Headhunterz men det tror jag x3

Danielle

Svar: Hahha ja det är samma vi tänker på och jag kan liksom inte säga att just den låten är bäst för att alla hans egna låtar och hans remixer är bra på sitt sätt :D
silverknight.blogg.se

2014-12-20 21:43:37
URL: http://www.mistlakes.weebly.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback