Mohahaha >:D

I helgen hittades denna pållen helt ensam. Och stackars lilla Northflame hade tappat bort sin ägare, Ellie. Så jag beslöt mig för att hålla Northflame sällskap och även underhålla mig själv på bästa sätt:D 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ellie Northfall

helt ensam var hon ju inte, jag smög ju runt i bskarna och letade efter gamla ben! men det var vänligt av dig att hålla henne sällskap, även om det blev en tur till vetrinären för att få föl mitt i smällkalla vintern går ju inte för sig ;)

2014-12-09 17:19:09
URL: http://ellienorthfall.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback