Ride! Next Generation Equitation - Gula saker

Nu äntligen har jag kommit en bit på vägen och nu börjar dem gula / guldiga sakerna komma fram :D 
 
Enså länge har bara benskydd, boots och ridbyxor kommit men jag kämpar mig framåt :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Allison Eastweb

Kostar det? Om inte, vart laddar man ner det?

Svar: Ja det kostar och osäker på då det är flera år gammalt spel. Google är din bästa vän, kolla med honom ;)
silverknight.blogg.se

2014-12-04 18:52:54
URL: http://eastweb.blogg.se
Malin

Spel??

Svar: Läs rubriken igen och ta bort Gula saker. :)
silverknight.blogg.se

2014-12-05 17:10:44


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback