Sneaky Dragons - Vecka 50

Måndagens event var jag inte med på då jag råkade somna på soffan efter jobbet. :/ Det var iaf tävling med frågor. Vilket vi har kört tidigare så det var på ett sätt inget nytt. 
En tävling med X antal frågor som ska svarars på under loppets gång ^^
 
Tisdagens event var jag inte i ryggläge i soffan men nästan i dator stolen haha. 
Vart har förra årets Lucia tagit vägen? :o
"Förra årets lucia Evelina Silverknight har försvunnit, kanske för att hon fasar över att ge över kronan och jobbet som lucia till någon ny? Hursom så måste vi hitta henne, så fort ni ser henne måste ni ta hennes krona.
Ni måste hitta Evelina ikväll, annars blir vi utan krona och därmed utan lucia.
 
Jag hade fått i uppgift av Nemo att gömma mig. Vi valde platsen Wolf Hell In där jag fick springa runt på ett litet område så att jag hela tiden var synlig. Vi gav dem ledtrådar och snabbast på att hitta mig var Haley
 
Onsdagen stog det möte på schemat som vanligt och vi utsåg vem som blev Lucia iår. :D
 
Torsdagen bjöd på supergullig dressyr :3 
Dessvärre hade jag en gör jobbig dag på jobbet, ALLT krånglade på det stället jag var och det var även första gången jag gjorde just en grej och det hjälpte inte att jag fick ropa på hjälp varannan minut samtidigt som man måste jobba snabbt just där. Så jag hoppade faktiskt över eventet men jag smög dit och tog iaf en bild på dem. 
Nina kammade hem segern!




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback