Sneaky Dragons - Vecka 51

Jag har vart så slut i både kropp och knopp denna veckan så var bara med på två av fyra grejer! Hejja mig!
Nä men asså jag har vart inne när eventet har vart så jag har ändå haft lite koll på vad dem har gjort. :)

I måndags körde dem en lek som Nemo och Annie höll i - Med Andra Ord.
"Detta är en ordlek som ni genomför i par, en av er kommer få ord av lek ledaren i gruppchatt som ni ska förklara för er lagkamrat i klubbchatten, UTAN att använda ordet som står skrivet. Har du ordet tandborste får du inte säga tand eller borste utan ”En pinne man rengör munnen med ex.” Ni får två minuter på er att klara så många ord som möjligt innan nästa lag får turen. Båda två i laget kommer få förklara och gissa under lekens gång. Varje klarat ord ger 1 poäng.

Obs! Är ordet tandborstar  och er kamrat svarar " Tandborste" så måste ni fortsätta och förklara genom att säga "Ja fast flera?" För att få er poäng." -
Kopierat från klubbens hemsida. 
Bilden nedan är från Emma
 Och även Emma bjöd på ett underbart skratt :D 
Bild från Sasha´s instagram 
 
 
Tisdagen var det dags för Ettan att ha en liten lektion. Den verkade gå bra tills folket råkade bada? Asså jag hängde knappt med i chatten men jag tror iaf att alla klarade sig! :)
 
Onsdagen bestog av möte som vanligt och jag kan bjussa på denna fräsiga bild! 
 
Torsdagen var det dags för Emma´s event, Hur flitig är du egentligen?
Lite svårt att förklara så ni får bara 2 bilder. Senare när Emma har fixat färdigt kommer ni få en video på hur det gick till :D 
 
Det var allt för denna veckan!
Nu går även Sneaky Dragons på julledighet så eventet kommer att återupptas igen den 5e Januari. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback