Bås

I förra veckans uppdatering kom dessa fina bås där man köper ny man till hästen/ponnyn.
Jag verkligen älskar det.
Du får inte bara 4 nya kamera vinklar utan du försvinner även för omvärlden, ( kanske ett perfekt ställe att vara brb på? )
 
Men det jag tänker mest på är att det finns 8 rutor. 
Jag tänker såhär, dem 4 översta rutorna är för manen och dem 4 understa är för svansen. 
Eller så kommer det säkert mer olika stilar på manen.
 Om dem nu släpper en svansfunktion så kan man verkligen anpassa sin häst och på så sätt få den väldigt unik och speciell. Och kanske inte som alla andras hästar i samma ras :3 
 
Vad tror du dem understa rutorna är till för? 
Kommer det komma 4 till manstilar eller 4 svansstilar? 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Evangeline Silverbell

Jag hoppas att det kommer svansar så man kan välja det separat, men det känns troligare att det kommer nya frisyrer där man och svans hänger ihop. Men fler frisyrer över huvud taget är ju väldigt välkommet :D

Svar: Svansar hade vart awesome :3
silverknight.blogg.se

2014-02-25 13:21:57
URL: http://ssosilverbell.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback