Bilder is taken over my life!

Något jag är kass på är att uppdatera här. Har vart lite redig och fixat tidsinställda men sen då?
Händer ju rätt så mycket på en ssodag om man kan säga så. ^^
 
Kommer ni ihåg helgen jag spenderade ute hos min mor? Eller jag kanske inte berättade för den för er? 
Anyway, fick med mig en kamera ut och fotade mammas hästar lite samt red på en av dem, ni som följer mig på instagram såg nog bilden :3 
http://instagram.com/p/gy65gVOtU7/
 
Men gud, jag har mer bilder från den dagen. 
Sso bilderna är mest kort på brev från mina kära medlemmar och lär inte ta sån tid att fixa iordning och upp hit. Men ändå, måste ha orken till att fixa dem.
Ska försöka fixa några av irl bilderna nu iaf :3
Kom på nu med att jag har ju några sims bilder också. 
bilderöveralltochingenstans!




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback