Fälttävlandsområde?

Har skrivit det tidigare och jag skriver det nu igen faktiskt.

Firgrove är fruktansvärt tomt. Du har byn, 3 tävlingar, 1 championat, en stängd gruva och dagliga uppdrag på tisdagar.
Men sen då? Inget.
 
Finns ett stort fält mellan fårhagen och äppel lunden (som förövrig spelarna har kommit fram till att det heter.)
Hur ballt vore det inte att få dit riktigt fälttävlands mark? med vattenhinder, banker, upphopp, ner hopp, hoppa igenom en häck? 

Jag skulle bli sjukt glad om detta kom.
Och inte bara syntes om man tävlade utan några hinder skulle finnas där hela tiden. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Gabriella Winterknight

Hade vart sjuuukt coolt! Vill ha!! *-*

2014-02-22 21:44:10
URL: http://winterknight.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback