Förändring

Kände att det var dags och jag arbetar mig sakta men säkert mot mitt slutresultat.
Såhär ser det ut just nu när man klickar sig in på startsidan :)
 
Kommer dyka upp en bild in under allt det lila och ikonerna kommer ändra färg. 
Det kommer även att se likadant ut i alla mallarna, just nu är det bara startsidan som är mest fokus på. 
Så klicka du dig in på någon av dem andra mallarna kommer du bli lite chockad antar jag :p
Dags för en banan och mer True Blood. Bai! 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback