Hallååå..

Visste ni att jag både syns och hörs i Brigitta Underhand´s senaste videos? 
Första video var hans andra livestream och ni fick ju info om den när den var. Men sen dess har jag fått vara med lite och leka med Annie och Brigitta. 
Kollar du på hans videos? 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Adrienna Darkbell

sv: Åh tack så mycket! :3

2014-02-23 15:57:41
URL: http://adriennadarkbell.blogg.se
Ebba Flowerstorm ♥

Jaa, ibland x')

2014-02-23 19:06:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback