Kommer den att dyka upp?

Enligt sso så ska ju hästön komma idag men jag har faktiskt fått en skum magkänsla på det hela.
Självklart tror jag på att den kommer, men jag tror att det kommer vara problem. Vilket kommer leda till att servern kommer vara antingen nerstängd eller att det blir mycket fatal eller mycket buggar. Inget jag vill ska hända men som jag sa, har skum magkänsla. 
 
Sen är det skoj ifall dem öppnar mer butiker med snygga kläder samt utrustning till hästarna.  :3




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback