Love is in the air

Igår tog jag mig en fika helt själv. Yepp, forever alone Evelina var i farten
 
Efter några timmar letandes med brev hit och brev dit, lite levling med Harry hittade vi oss vårt ragg i fiskebyn, Harry blev helt tills sig och jag kunde inte stoppa honom...
Vår/kärleks känslor till Amandas vackra arab, det gick vilt till kan jag säga er ;)




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Flowerstorm ♥

Varför berättar du inte när du byter hår? x)

Svar: För att det blev ett impulsköp :p
silverknight.blogg.se

2014-02-15 10:53:18


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback