"Så, nu kan du dö"

Fredagen förra veckan delade jag med mig av lite Behind the scenes bilder från dem två senaste avsnitten från Courtney´s serie "Jorvik Vampyren" Har ni inte sett denna spännande youtube serien har ni verkligen missat något.
Under dagen idag kommer/har Nemo slängt upp " Jorvik Vampyren - The Movie"
 
( Så kolla in hennes blogg HÄR för att se den helt från början utan att behöva leta upp avsnitt för avsnitt. ^^ )
 
Igår la Nemo upp en video med bortklippta saker och även hur det kan se ut när det filmas. 
 
 "Jag vet inte varför jag är vampyr, men det blev bra så" - Evelina Silverknight
"Så, nu kan du dö" - Courtney Silverhill
"Men asså wtf, kan du hålla käften!" - Courtney Silverhill 
"Jag travas såhär... fint" - Haley Rainstom
"Härifrån ser det ut som du har skägg Janni" - Frida Winterstorm
"This is so sad" - Evelina Silverknight
 
Kan verkligen inte fatta att vi inte kommer fortsätta. Alla skratt, bollar med ideér, feltagningar, iggandet av folk som springer ivägen och alla vackra medlemmar från klubben som ställt upp och allt Nemo´s redigering + upp till youtube, 

Vad ska jag nu se fram emot varje onsdag?
Vad ska jag nu se på under onsdagsuppdateringen?!
 
Fick mig iaf en hel del flashbacks och minnen från denna korta film och nu tycker jag att vi tjatar på Nemo så det kommer en säsong 2 av Jorvik Vampyren!!
Right?!




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Courtney Silverhill

Åh men vad fint av dig :') <3

Svar: Thihi :3
silverknight.blogg.se

2014-02-16 12:28:37
URL: http://starstablesverige.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback