Söta människa :)

Igår när vi hade parkerat våra vrålåk lite vid brevlådan uppe på vingården kom det fram en liten söt människa.
Vi snackade lite och sen tog hon kort (självklart tog jag kort, men hade visst inte satt igång fraps så fick inga kort :( )
Men hittade hennes (och en kompis till henne) blogg innan och hittade även detta :D
Genom att trycka på bilden kommer ni till deras blogg 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Flowerstorm ♥

Aww ♥ Önskar jag var där med er Dx

2014-02-19 18:44:30
Courtney Silverhill

SÅ himla söt människa verkligen :)

Svar: Eller hur, this makes me happy!
silverknight.blogg.se

2014-02-20 15:48:56
URL: http://starstablesverige.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback