Utmaning - gång 1

God vän till mig, Evangeline Silverbell håller på med en liten utmaning med sin levling.
Och jag tycker faktiskt att det är ett jättebra sätt att få sig själv motiverad till att faktiskt levla sin häst/hästar/ponny/ponnys istället för att köpa massa levlar.
Tar runt 18-19 dagar att levla så är farligt. (;
 
Hennes mål är att klara alla loppen under 1 timme och det tror jag på att hon kommer klara. :)
 
Jag ska faktiskt ta och testa jag med :3
Dock så har jag redan fuskat lite och har inte börjat från start utan jag börjar med en level 3 häst.
Start 
 
Stopp
 
Antal lopp: 33 ( gör verkligen inte kanintävlingen )
Antal transporter: 1
Antal hemringningar: 2
Antal misslyckade lopp: 0
Total tid: 1 timme 04 minuter 28 hundradelar
 
Utvärdering.
Jag tyckte faktiskt det var kul. Failade totalt 3 gånger på 33 lopp :o Hade minsan tur idag.
Körde min runda som ni kan se här.
 
Mål
Att ha skoj :D




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Evangeline Silverbell

Åh, vad fort det gick! :D
Haha, blir nästan lite avis ;)

Svar: Hehe. Gick faktiskt bra trodde dock att det skulle ta längre tid med tanke på att jag rider oftast mellan tävlingarna istället för transport men äsch, det var skoj :D Snart kommer du kuta förbi mig säkert ;)
silverknight.blogg.se

2014-02-07 16:36:11
URL: http://ssosilverbell.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback