Utmaning - gång 5

Start
 
Stopp
 
Antal lopp: 33 ( gör verkligen inte kanintävlingen )
Antal transporter: 1
Antal hemringningar: 2
Antal misslyckade lopp:
Total tid: 57 minuter 59 sekunder
 
 Utvärdering:
Fastnade och krockade i många staket i tävlingarna idag, kändes inget bra alls. Men efter sista tävlingen stannade jag tiden och då stog den på 57 min och 59 sek. Asså det går snabbare nu ju :D
Men som Silverbell har påpekat att jag fuskar ju igentligen lite men det är för att jag verkligen hatar kanintävlingen, Skulle jag köra den med så skulle jag aldrig komma under en timme. :p
 
Och för att då klara detta under en timme kör jag rundan
SB → ringer hem → marley → will → steve → ml → fp → transport till fg 
bergspasset → vdsjön → vd → mario → galopp → ringer hem → vg → vgt → rh → jasper → emma´s bana → äppletävlingen → Gåd stallet.
 
Rundan är lång men den går snabbt om man sätter sig verkligen ner och kör igenom, inget skrivande i chatten överhuvudet taget och bara kutar ^^




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback