Utmaning - gång 6

 Var ett litet tag sen nu jag klockade min runda. Men nu tänkte jag att vi kör igen :3
Hunnit få upp Harry till level 11 sen sist.
 
Start
 
Stopp
 
 
 Antal lopp: 33 ( gör verkligen inte kanintävlingen )
Antal transporter: 1
Antal hemringningar: 2
Antal misslyckade lopp: 0
Total tid: 56 minuter 58 sekunder 8 hundradelar
 
 Utvärdering:
Det gick bra idag. Kände mig stressad men det gick över, klarade tiden och failade för många gånger. Not okaj!
Skärpning på mig själv nu, får inte pilla med andra saker när jag tävlar.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback